Warhammer: Mark of Chaos

Metascore: 73
Fejlesztő: Black Hole Entertainment
Megjelenés éve: 2006

Tesztünk áldozata a Game Workshop híres asztali hadijátékán alapszik tény, hogy a készítők igyekeztek hűek maradni ehhez az aspektushoz, azaz valóban olyan a játék, mint a terepasztalos móka megelevenedett verziója, ám sajnos talán épp emiatt némiképp identitászavaros: jó adag Total War, pici műfajidegen RPG, olykor meg Kemény Henrik bábszínháza. Nehéz fogást találni rajta. 

Fontos kihangsúlyozni: a játék műfaja valós idejű taktika, és nem RTS, hiszen itt nincs sem bázisépítés, sem erőforrás-menedzselés, csak csata. Konyhanyelven akár azt is mondhatnám (bocsánat érte), a Mark of Chaos egy valósidejű Heroes of Might and Magic. Van ugyanis egy taktikai térkép, ami leginkább egy buszmenetrendbeli járatvonalra hajaz: szépen be van rajzolva a kampány során bejárandó terület a megállókkal, úgymint város, csatatér, esemény, plusz egy-két kitérő a mellékküldetésekhez (azaz teljességgel lineáris az egész játék). Csatázol, majd elugrasz a városba, ahol a hadizsákmányként begyűjtött aranyból lehet pótolni a sereget, új embereket és felszerelést vásárolni, aztán ismét: csata, város, csata és így tovább, pontról pontra.

Válasz írása

Működteti a WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑